Firmowa witryna trona główna (www.agroconsult.pl) oraz subdomeny tematyczne. Rozwijamy i aktualizujemy dostępne na stronie materiały i narzędzia tak by pomagały realizować cele jakie sobie stawiamy.

  • Edukacja klientów
  • Sprzedaż
  • Generwoanie leadów
  • Wsparcie prospectingu (działań sprzedażowych w terenie)

Strukturę naszych stron opieramy o stronę główną, blog podzielony na 3 kategorie, katalog produktów, sklep i wizytówki doradców. 

W przypadku prowadzenia kampanii możemy wykorzystywać witryny typu landing page. Nie są one jednak obecnie stałym elementem. 

Strona główna

Domeny prowadzące: www.agroconsult.pl www.agroconsult.com.pl

  • Główna witryna która wykorzystywana jest we wszystkich kampaniach reklamowych, materiałach promocyjnych, wizytówkach itd.
  • Pełni rolę wizytówki. Z niej jest rozprowadzany ruch na inne podstrony. Również tutaj użytkownik znajdzie kontakt do firmy bądź doradców, zostanie przekierowany na e-commerce czy blogi tematyczne.
  • Zamieszczamy tu krótkie aktualności z naszej działalności oraz podpowiadamy użytkownikom aktualne z punktu widzenia sprzedaży materiały.

Sklep, e-commerce

Domena prowadząca: www.sklep.agroconsult.pl

  • Subdomena na której pracuje sklep. Służy do sprzedaży oraz pozyskiwania leadów.
  • Wykorzystujemy ją również w kampaniach reklamowych.

Blogi tematyczne

Domeny prowadzące: www.rolnictwo.agroconsult.pl, www.warzywa.agroconsult.pl www.sady.agroconsult.pl

  • Subdomeny na których umieszczamy materiały edukacyjne. Wpisy blogowe, materiały video, artykuły.
  • Wykorzystujemy je do budowania wizerunku doradców, akcji promocyjnych oraz pozyskiwania leadów.
  • Klient trafi stąd do sklepu, znajdzie tu kontakt do najbliższego sobie doradcy. Ma również możliwość zapisania się do newslettera.
  • Pomagają wyodrębnić materiały tworzone pod nazwiskiem doradcy.
  • Są wykorzystywane w remarketingu oraz w marketingu bezpośrednim i prospectingu.

Witryny osobowe

Domeny prowadzące: www.piotrlizak.agroconsult.pl, www.pytkowski.agroconsult.pl …

  • Subdomeny na których umieszczamy materiały edukacyjne.
  • Wykorzystujemy je do budowania wizerunku doradców, akcji promocyjnych oraz pozyskiwania leadów.
  • Klienci mogą zapisać się tu do newsletteru.

Katalog produktów online

Domena: produkty.agroconsult.pl

  • Subdomena zawierająca portfolio produktowe firmy.
  • Wykorzystujemy je w komunikacji, prospectingu, promocji.
  • Zawierają materiały PDF (ulotki, broszury, katalogi) do pobrania na temat produktów. Omawiają zastosowanie, składy preparatów i ich dawkowanie.